מה אוכלים?מה עם תחושת הרעב?האם אאלץ לעשות וויתורים מפליגים?

החשש השכיח ביותר שצוות התמיכה פוגש בו בשיחות ההיכרות עם מטופלים חדשים הוא הפחד לוותר על המאכלים המועדפים והאהובים עליהם. המחשבות על דיאטה שתגביל את חייהם לארוחות משעממות החוזרות על עצמן, המחייבות תכנון וארגון קדימה והכנות מסובכות רק מגבירות את הפחדים.

חששות אלו נעלמים כהרף עין ברגע שהם מקבלים תכנית המותאמת להם אישית, ומבינים כי תכנית "דש לבריאות" אינה מבוססת על וויתורים מפליגים אלא על אכילה מגוונת ומשביעה המאפשרת גמישות מירבית.

התכנית האישית שלך תהיה מאוזנת ותכלול את כל סוגי המזונות. מחקר ה- DASH Premier הראה כי במסגרת דיאטת דש הנבדקים הגדילו (במשקל) את כמות המזון שאכלו ועם זאת צרכו פחות קלוריות, הצליחו לרדת במשקל ולהצר היקפים. בחירה של מזונות בעלי צפיפות קלורית נמוכה יותר היוותה חלק מן הסיבות לכך.

ויתורים מפליגים והגבלות מרובות מובילים לכישלון! התאמה אישית וגמישות מובילים להצלחה!

DASH EXPRESS

בחירה נבונה לחיים טובים

ה"קסם" של דיאטת דש נעוץ בשילובים ובמינונים הנכונים בין קבוצות המזון השונות.

עקרונות אלה יחד עם אורח חיים בסגנון DASH Premier יצרו עבורכם חווית הרזיה טעימה, פשוטה ליישום, וכזאת שתשפר את מדדי הבריאות.

קבלו מידע על

תהליך התמיכה
ואחוזי ההצלחה
תמיכה ואחוזי הצלחה

ומה עם צמחוניים, טבעוניים, רגישות לגלוטן או לחלב?

DASH EXPRESS

תכנית "דש לבריאות" מיועדת לכולם, גם במצבים ייחודיים והעדפות אישיות כמו צמחונות, טבעונות, רגישות ללקטוז או לגלוטן, סוכרת או לחץ דם גבוה. שתפו את המלווה האישית שלכם בכך כבר בשיחתכם הראשונה והיא תעשה את כל ההתאמות הנדרשות כדי שתוכלו להמשיך להנות מהאוכל, לקדם את בריאותכם ובד בבד לרדת במשקל ולהצר את ההיקפים.

ממה
מורכב התפריט שלנו?

בדיאטת דש אין תפריט קבוע המותאם לכולם, לכל לקוח מותאמת תכנית אישית. מעל 40,000 ישראלים כבר בחרו בדיאטת דש להרזיה ואנו יודעים כי בניית התפריט צריכה להיות מותאמת לסגנון החיים ולשגרת היום-יום של כל אחד בנפרד. יש לקוחות צמחוניים ויש טבעוניים, יש המעדיפים ארוחות מבושלות ואחרים המבססים את התפריט על כריכים או מסעדות. לקוחותינו רבים ומגוונים, תמצאו ביניהם רופאים ואחיות לצד מורות ועובדי הייטק, עובדי משמרות, נהגי משאיות ועקרות בית ואין שניים שהם זהים.

התפריט שלך יבנה על סמך העדפותייך האישיות: פיתה עם ביצה וגבינה לארוחת בוקר או פסטה ברוטב שמנת ופטריות כארוחה עיקרית מבלי לוותר על כוס יין אדום או כל תוספת החשובה לכם במיוחד. האפשרויות הן אינסופיות, התוכנית האישית שלך תבנה בהתאם לסדר יומך, הרגלי האכילה שלך המאכלים המועדפים עבורך ומצבך הרפואי.

יש לכם שאלות?

קבלו תשובות עכשיו

נסו את הדש-בוט שלנו

b1
אני לא ישן ותמיד מוכן לעזור
b2
דברו איתנו
b4
צ'אט
b44
קבעו זמן שנוכל לחזור אליכם

צרו קשר

מלאו אי מייל למשלוח טיפים ומתכונים חינם